Slik arbeider vi
1. Problem
Grunnen til at vi bruker ordet problem i stedet for utfordring er fordi utfordring beskriver noe man kan strekke seg etter – altså en situasjon hvor en får brukt sine egne ferdigheter og evner. Et problem er mer omfattende. Noe man ofte trenger hjelp til for å finne en løsning. Har din bedrift et problem som må løses innenfor markedsføring eller kommunikasjon, så hjelper vi gjerne!
Ikke har kapasitet til å gjennomføre markedsføring
Har en nettside som er utdatert eller ikke fungerer
Har en svak merkevare
Ikke er synlige for kunder
Ikke når ut til kundene sine
2. Strategi
Hvem bedriften ønsker å være
Hva bedriften skal si til sine kunder eller interessenter
Hvordan bedriften kan snakke for å oppleves slik som de ønsker å være
Hvilke tiltak skal gjennomføres
Hvem kundene faktisk er
Hvordan en kan oppnå de overordnede målene til bedriften
Sikre at markedsføringen blir gjort i henhold til budsjett
3. Tiltak
Her er noen eksempler på spesifikke tiltak vi har gjort for våre kunder. Kanskje du har sett noen av de før, eller kjenner de igjen?
4. Evaluering
Når tiltakene er gjennomført gjenstår den viktigste jobben; nemlig å evaluere i hvilken grad de faktisk har løst problemene. Det er her man høster lærdom av effekten av de gitte tiltakene.
Dersom de mot formodning ikke skulle fungere så må vi gå over problem og plan en gang til. Essensen her er at prøving og feiling må til for å lykkes. Strukturert og målrettet markedsarbeid over tid, i form av ulike tiltak, vil på sikt kunne gi positive resultater gjennom å løse spesifikke problemer for en bedrift.
Noen av de vi jobber med
God kjemi gir resultater. Her er noen av de fantastiske bedriftene som liker å jobbe med oss — nettopp fordi det gir resultater.