Fandango Interactive AS

Øgårdsbakken 3
4340 Bryne

hei@fandango.no
+47 419 25 343

Org.nr. 925 323 314

Web og optimalisering

Nettsider
Nettbutikk
SEO

Innhold og tekst

Sosiale medier
Nettsider og blogg
Annonser
Merkantilt
Presse/media
Foto og video

Design

Arenareklame (LED)
Grafisk design
Logo og profil

Fandango

Om oss
Våre ansatte
Fandango-bloggen
Kurs og foredrag
Referanser

Web og optimalisering
Nettsider
Nettbutikk
SEO
Digital markedsføring
Innhold og tekst

Sosiale medier
Nettsider og blogg
Annonser
Merkantilt
Presse/media
Foto og video

Design
Arenareklame (LED)
Grafisk design
Logo og profil
Om Fandango
Om oss
Våre ansatte
Fandango-bloggen
Kurs og foredrag
Referanser

Annonsering på Facebook

Med over en milliard månedlige brukere, er Facebook den største og kraftigste annonseringsplattformen for sosiale medier. Men å dra nytte av dette potensialet er ikke alltid like enkelt. For å lykkes på Facebook må annonsører forstå hvordan man skaper brukerengasjement og hvordan man bruker målretting på en effektiv måte for å få mest ut av annonseringsbudsjettet.

På Facebook kan du målrette annonsene dine mot de menneskene som mest sannsynlig er interessert i produktene eller tjenestene du tilbyr. Mulighetene er mange og man kan blant annet segmentere på kjønn, alder, geografi, yrke, arbeidsgiver, interesser og mye mer. Ingen andre annonseplattformer sitter på like mye kunnskap om brukerne sine som Facebook, noe som skaper unike segmenteringsmuligheter.

Hvor mye koster det?

Budsjettet bestemmer du selv, og du kan velge hvor mye du vil bruke av annonsebudsjettet per dag, måned og år.

Hva man betaler per klikk, visning og konvertering vil variere basert på målgruppe og produkt eller tjeneste. Facebook sine algoritmer gjør at vi kan sette kampanjemål for blant annet oppmerksomhet, trafikk, engasjement, leads og konverteringer. Dermed kan vi jobbe tett opp mot målene vi har satt oss i planleggingsfasen.

Facebook-annonsering treffer som oftest potensielle kunder på et tidligere stadie i salgsprosessen enn for eksempel Google Ads. Her kan man derimot sette opp retargeting-annonser som vil treffe kunder på flere steder i trakten. Et eksempel på dette er å vise annonser til kunder som allerede har besøkt “kontakt oss” siden deres.

Aktiv i flere kanaler?

Fandango skreddersyr annonser og kampanjer for mange ulike sosiale medier og plattformer. Klikk på logoene under for å lese mer om hver enkelt.

Facebook

Instagram

LinkedIn

TikTok

Snapchat

Målet vårt er å skape verdi gjennom innsikt

Vi fokuserer på aktiviteter som faktisk påvirker bunnlinjen din.

Vi lager annonser som fanger oppmerksomheten og engasjerer.

Vi tester og evaluerer for å se hva som gir mest verdi for pengene.

Vi dokumenterer det vi gjør og gir deg rapporter som du forstår.

La oss hjelpe din bedrift med annonseringen i sosiale medier

Vi i Fandango lager og planlegger annonser og kampanjer i sosiale medier med et mål om å skape best mulig resultater for deg som annonsør. Vi overvåker, måler og justerer etter behov og hensikt, både på kortsiktige og langsiktige kampanjer.

Kontakt Andreas eller Maren for en prat!

Andreas Johansen Eide

Andreas Johansen Eide

Digital markedsfører

Maren Klungtveit

Maren Klungtveit

Digital markedsfører