Annonsering på TikTok

TikTok er en stadig voksende mediekanal for alle målgrupper. Rundt 1 million nordmenn har konto på TikTok og 15% av alle nordmenn over 18 år bruker appen daglig.

TikTok-brukere i Norge består for det meste av den yngre garde – rundt 18-29 år, men plattformen er i en enorm vekstfase og flere aldersgrupper blir stadig mer utbredt på TikTok. Man kan selvsagt bestemme aldersgruppe for å vise annonsene til en mer relevant og betalingsvillig målgruppe.

TikTok er enda ikke “overbelastet” av annonser som man gjerne opplever på plattformer som Facebook og Instagram. Dette fører til en lavere kostnad per klikk og dersom du er tidlig ute kan vi få mye igjen for annonsekronene. Plattformen er med andre ord en av de billigste og mest effektive kanalene dersom du er ute etter eksponeringer. Ergo et fantastisk verktøy for å vise frem produktet eller tjenesten du tilbyr.

Vi i Fandango har god erfaring med innholdsproduksjon, strategi og annonsering på TikTok. Ta kontakt, så hjelper vi deg gjerne med produksjon og publisering av både organisk innhold og målrettede annonser.

Aktiv i flere kanaler?

Fandango skreddersyr annonser og kampanjer for mange ulike sosiale medier og plattformer. Klikk på logoene under for å lese mer om hver enkelt.

Facebook

Instagram

LinkedIn

TikTok

Snapchat

Målet vårt er å skape verdi gjennom innsikt

Vi fokuserer på aktiviteter som faktisk påvirker bunnlinjen din.

Vi lager annonser som fanger oppmerksomheten og engasjerer.

Vi tester og evaluerer for å se hva som gir mest verdi for pengene.

Vi dokumenterer det vi gjør og gir deg rapporter som du forstår.

La oss hjelpe din bedrift med annonseringen i sosiale medier

Vi i Fandango lager og planlegger annonser og kampanjer i sosiale medier med et mål om å skape best mulig resultater for deg som annonsør. Vi overvåker, måler og justerer etter behov og hensikt, både på kortsiktige og langsiktige kampanjer.

Kontakt Andreas for en prat!

Andreas Johansen Eide

Andreas Johansen Eide

Digital markedsfører