fbpx

De her jobber vi med

Frøiland Bygg

Boligmessen ble en kjempesuksess for Frøiland Bygg

Spesifikke konkurranser, unike messe-tilbud og oppfordringer om å komme forberedt med tegninger ble annonsert på Facebook. Flere spennende aktiviteter på selve Boligmessen førte til at en stor mengde mulige kunder kom innom på stand med tegninger og planer for utbedringer av deres egne uteområder. Dette gjorde at en kunne gi tilbud på direkten tilbake til kunde og resulterte i over 40 nye tilbudshenvendelser.
ATEC

Nå er det enkelt for ATEC å drive egen nettbutikk

Gjennom bruk av Shopify-løsningen har ATEC fått en solid og oversiktlig nettbutikk til både forhandlere, bedrifter og privatpersoner. Inne på selve siden er det laget flere egenutviklede løsninger for de forskjellige kundegruppene, slik at prisingen automatisk blir oppdatert etter deres egne avtaler. Løsningen er tilpasset driften og laget så enkel at ATEC selv kan foreta seg endringer inne i nettbutikken.
TKS Heis

Stillingsannonse på Facebook ga TKS Heis flere søkere på selgerjobb

TKS Heis fikk flere gode søkere på en uke etter stillingsannonse på Facebook. I dag må man tenke nytt når stillinger skal utlyses. I dette tilfellet ble den vanlige stillingsannonsen byttet ut med mer lettbeinte tekster og bilder som ble annonsert på Facebook. Vi kjørte tester av flere ulike annonsetekster for å se hvilke som ga størst effekt, noe som resulterte i at hver krone brukt på annonsering ble brukt på den mest fornuftige måten.
Kanalhuset

Video-annonsering fikk fart på salget til Kanalhuset

Unik videomarkedsføring på sosiale medier ga kraftig økning i salg av leiligheter. På oppdrag fra Masiv og Kanalhuset viste vi fram Ålgård som en attraktiv plass å bo gjennom kreativ bruk av video i markedsføringen av prosjektet. Samarbeidet med Fandango har bidratt til at Kanalhuset flere måneder før ferdigstillelse nesten har solgt samtlige leiligheter.
Jærentreprenør

Pressemelding resulterte i flott avisomtale for Jærentreprenør

Jærentreprenør har alltid mye spennende på gang. Da er det viktig å være god på å kommunisere dette ut, slik at folk får det med seg. Fandango hjelper Jærentreprenør med kommunikasjon i ulike kanaler — både i form av tekst og foto. Det fører til at mediene ofte snapper opp interessante saker gjennom Jærentreprenør sine kanaler. Som denne kjekke saken med en ung leder i bedriften: Les mer her!

Jæren Olje

Genial løsning sparte Jæren Olje for mye arbeid

Jæren Olje sparte i underkant av hele 1000 telefonsamtaler første året ved å få laget et ordentlig bestillingskjema for drivstoff til sin nettside. Tidligere måtte kunder ringe inn for å bestille drivstoff. Det slipper de nå. Nå kan de bestille når som helst på døgnet samtidig noe som gjør at Jæren Olje slipper å manuelt føre inn informasjon om ulike kunder. Dette har resultert i frigjøring av tid og mye mindre avvik i bestillingene.
Varhaug Skule

Smil-kampanjen til Varhaug skule begeistret

Har du hørt om Smil-kampanjen? 🙂 Det er resultatet av et prosjekt som startet med tanker fra FAU på Varhaug skule og et ønske om økt fokus på å løfte blikket. Flere organisasjoner ble engasjert, og sammen kom de frem til noen sentrale ord å fronte kampanjen med: Smil, byr deg og inkluder! Rektor ved Varhaug skule, Johan Omland, kontaktet oss da kampanjen skulle visualiseres – et oppdrag det var lett å takke ja til. Resultatet ser du under.

Vi ønsker Varhaug skule og Hå kommune lykke til med prosjektet og vil samtidig oppfordre alle til å ta etter dette enkle, men samtidig så viktige budskapet: Smil, bry deg og inkluder!